دستگاه تصفیه آب صنعتی
 
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد
کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد , قیمت لیزر مو
 
 
دو شنبه 5 آذر 1397برچسب:, :: 12:31 ::  نويسنده : مهدی مقدم

دستگاه تصفیه آب صنعتی

دستگاهی که آب را برای اهداف مختلف و بر حسب نیاز در ظرفیت ها و آنالیز های مختلف تولید می کند ، دستگاه آب صنعتی نام دارد . دستگاه تصفیه ی آب صنعتی انواع مختلفی دارد و در کل ظرفیت حجم تصفیه در این دستگاه ها بالا می باشد . به طور کلی روش تصفیه ی آب در تمام دستگاه های صنعتی به یک شکل می باشد و تنها تفاوت دستگاه های تصفیه ی آب صنعتی در نوع طراحی تصفیه ی آب صنعتی ، فیلترها ، جنس قطعات و رزین ها و ممبرها و .. می باشد . به طور مثال می توان گفت که دستگاه آب شیرین کن با دستگاه تصفیه ی آب صنعتی برای تصفیه ی آب فاضلاب کاملا متفاوت می باشد .

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی| دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه آب تصفیه کنی که نه از نوع خانگی باشد و نه از نوع صنعتی ، دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی می باشد . دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی در ظرفیت های مختلف از ۲۰۰ گالن تا ۶۰۰ گالن در روز طراحی شده اند ، که در میان آن دستگاه با ظرفیت ۴۰۰ گالن پرفروش می باشد .

دستگاه های تصفیه ی آب نیمه صنعتی در نوبه ی خود انواع مختلفی دارند ، که برخی ظرفیت یکسان ولی کیفیت و ساختار کاملا متفاوت از هم دارند : به عنوان مثال دو نوع دستگاه تصفیه ی آب نیمه صنعتی ۴۰۰ گالنی را نام برد ، که یکی از آن ها ۴ عدد ممبران ۱۰۰ گالنی دارد و نوع دیگر یک عدد ممبران ۴۰۰ گالنی . دی یکی از آن ها از فیلترهای پیش تصفیه ی ۲۰ اینچی استفاده شده و در نوع دیگر ۱۰ اینچی . یکی از دستگاه ها دارای دو پمپ و دیگری یک پمپ . این دستگاه ها همچنین از نظر سوییچ ها ، برند ممبران ، نوع شیر برقی استفاده شده و مجهز بودن به سیستم کنترل با هم متفاوت هستند . تفاوت های ذکر شده بین دستگاه ها قیمت دستگاه ها را با هم متمایز کرده است .

متداول ترین کاربرد دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی در مدارس ، رستوران ها ، اداره ها ، کارخانه ها ، دانشگاه ها و … می باشد . دستگاه تصفیه ی آب نیمه صنعتی از لحاظ ساختار بیشتر شبیه دستگاه های خانگی است و با دستگاه صنعتی تفاوت هایی دارد .

بهترین دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

شاید این سوال که بهترین دستگاه تصفیه ی آب نیمه صنعتی کدام است برای خیلی ها پیش آید . باید بگوییم که مدل های مختلف دستگاه های تصفیه آب صنعتی دارای ظرفیت ها و کارکرد های مختلفی می باشند و انتخاب بهترین مدل به نیاز ، مصرف و کارایی مد نظر بستگی دارد ، چرا که دستگاه تصفیه ی آب نیمه صنعتی با خروجی کمتر آب برای نیازهای مصرفی مختلف تولید شده است . از این رو توصیه ی ما به شما این است که قبل از اقدام به خرید با کارشناسان در این رابطه مشاوره ای داشته باشید ، چراکه عدم دقت کافی در انتخاب دستگاه ممکن است طول عمر دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی را کاهش دهد .

انواع کاربرد های دستگاه های تصفیه آب صنعتی

دستگاه های تصفیه ی آب صنعتی انواع مختلفی دارند ، که در ادامه در مورد کاربردهای آن بیشتر صحبت می کنیم .

دستگاه تصفیه آب صنعتی برای مصارف کشاورزی

یکی از کاربردهای دستگاه تصفیه ی آب صنعتی تولید آب برای مصارف کشاورزی می باشد . امروزه با پیشرفت علم و کمبود منابع آبی کشاورزی به یک صنعت تبدیل شده که هرچه از روش ها ی علمی در آن استفاده شود ، بهره برداری از آن هم بیشتر می شود .کمبود آب و نداشتن کیفیت مناسب آب باعث خشک شدن و از بین رفتن بسیاری از زمین های کشاورزی شده است .

یکی از کاربردهای آن استفاده از سیستم آبیاری قطره ای می باشد ، که باعث رونق بخشیدن و پربارتر شدن محصولات کشاورزی شده است .

تصفیه آب صنعتی کشاورزی

کمبود آب ، کیفیت آب را کاهش داده چرا که تبخیر آب باعث زیاد شدن املاح آب از جمله نمک و آهک شده که برای کشاورزی مضر می باشد . از این رو نیاز به یک دستگاه تصفیه ی آب صنعتی کشاورزی ضروری می باشد . چراکه کشاورز با صرف مقداری هزینه از آب با کیفیت و تصفیه شده برای آبیاری استفاده می کند و کیفیت و میزان محصول خود را بالا می برد .

امروزه با استفاده از روش های علمی و استفاده از دستگاه های آب شیرین کن و دستگاه های تصفیه ی آب صنعتی می توان زمین های ارزان و بی کیفیت را با آبرسانی مناسب به بهره برداری رساند .

نکته مهمی که در انتخاب دستگاه تصفیه ی آب صنعتی وجود دارد این است که میزان TDS آب در انتخاب و طراحی دستگاه تصفیه آب صنعتی اهمیت زیادی دارد ؛ در بعضی موارد میزان سختی آب به حدی بالاست که با روش RO ساده امکان تصفیه آن وجود ندارد و باید از سیستم RO آب دریا استفاده کرد.

انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب صنعتی به نیاز کشاورز و حجم آب مورد استفاده ی وی بستگی دارد ، لذا توصیه بر این است که برای افزایش کارایی و بیشتر شدن طول عمر دستگاه تصفیه ی آب صنعتی قبل از اقدام به خرید با کارشناسان مشاوره نمایید .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال بار مسافری به کانادا روش های ارسال بار | هوایی , دریایی و زمینی حمل و نقل هوایی به استرالیا ارسال بار هوایی به استرالیا ثبت تغییرات برای انواع شرکت در موسسه ثبتی ذهن ناب ثبت تغییرات برای انواع شرکت طبق قانون تجارت لایحه اصلاحی ماده ۴ نوع دوم شرکت سهامی خاص راهنمای هزینه های ثبت شرکت و برند اخذ کارت بازرگانی برای مدرک تحصیلی تعریف کلی از جواز تاسیس انحلال شرکت ها تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون تجارت هزینه ثبت شرکت چقدر تمام می شود ؟ ارسال بار هوایی با متد روز دنیا تعریف شرکت سهامی خاص طبق قانون هزینه ثبت تغییرات شرکت هزینه هر کیلو بار هوایی به استرالیا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان کلینیک لیزرموهای زائد , کلینیک لیزر مو , لیزر موهای زائد و آدرس lasermoo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: